dissabte, 26 de novembre del 2016

SPAGUETTI NEGRES AMB GAMBES

Sabeu que jo no parlo mai de marques de productes. Però aquesta vegada no puc per mes que fer-ho. He descobert aquets spaguetti negres, sense gluten, que estan boníssims. La marca es Terrasana i es diuen “noodles black rice”.
Els vaig fer saltejats amb unes gambetes i estaven boníssims. Fins i tot el meu fill en va menjar i li van agradar. L’únic problema, com sempre, es el preu elevat. No es per menjar-ne tota la família!
Anem al tema.




Ingredients:
-Un paquet de Noodles black rice.
-Cues de gamba, pelades.
-All i julivert.
-Aigua, oli i sal.

Posar a bullir els spaguetti, segons les instruccions del fabricant.
Mentre, saltejar en una paella les cues de gamba amb all i julivert. Reservar.
Quan els spaguetti estan bullits, els escorrem i els afegim a la paella amb les gambes. Donem dues voltes per que s’integrin els sabors i servir.
La pasta sense gluten s’ha de fer i menjar al moment. No la podem deixar reposar, si no, s’estova i no val res.
Ja veieu, un plat senzill però no per això menys bó.

Espero que us agradi i…..Caprofiti !!!!

6 comentaris:

Paprika en la cocina ha dit...

Una recepta genial, la combinació de sabors em sembla ideal. Haure de provar-ho pero per pocs.
Petons. http://paprikaenlacocina.blogspot.com.es/

lolines ha dit...

Una combinació d ingredients, amb un resultat magnific!!!

Mjsalla ha dit...

Hola Gemma!, Aquest plat te una pinta extraordinaria , està per no parar de menjar. A vegades dir la marca ajuda a fer millones la receptes. Petons !,

La cuina de la Isabel ha dit...

Un plat senzill, super bo, per quedar-te amb el personal!!!!!!!!!
Una abraçada
Isabel

trifasic de baileys ha dit...

mira que és simple pero és taaaaan booo!!!! m'ho apunto, és una clàssica italiana! petons

La Cuina de l'Olga ha dit...

Aquests espaguetti són....una delícia! A mi és com més m'agrada fer-los, amb gambes o amb sípia.
Petonets,
Olga