dimarts, 3 de novembre del 2015

CREMA DE CARBASSA


La meva relació amb les verdures es francament especial. Els que em coneixeu sabeu que no ens portem massa be!
I la carbassa era una de les que no era “sant de la meva devoció”, precisament. I no em pregunteu perquè, no en tinc ni idea. La qüestió es que desprès de que a les classes del Casal, la Conxita comentes aquesta recepta, vaig pensar : la faig i a veure que passa.
I el que a passat es que m’ha encantat!! Deu ser que em faig gran...jeje
Aprofitant que es temps de carbasses, en faig cada setmana.
Anem al tema.


Ingredients:
-1 carbassa.
-1 porro (la part blanca)
-1 ceba.
-1 patata.
-Caldo de verdures.
En una cassola fonda, amb una mica d’oli, estofem la ceba i el porro, tallat a trossets petits.
Afegim la carbassa tallada a trossos. Li donem dues voltes perquè s’integri be amb la ceba i el porro.
Afegim la patata també tallada a trossets i ho cobrim tot amb el caldo de verdures. Sal i pebre, al gust i ho deixem bullir a foc lent uns 25-30 min. o fins que veiem que la carbassa esta tova.
Ho deixem refredar una mica i ho triturem be. Si es tritura molt no cal ni colar-ho.

8 comentaris:

trifasic de baileys ha dit...

jajaj clar que si!!! a poc a poc aniràs introduint verdures, diuen perquè com més grans ens fem, menys paladar tenim!! la crema de carbassa és una de les que més agrada, normalment, pel seu toc dolçet...a seguir investigant!!petons

GEMMA ha dit...

El que jo dic Roser...l'edat que no perdona...jaja.
Gracies per el teu comentari

Miquel ha dit...

Yo también soy de cremas y tampoco de hace muchos años, sera también por la edad jaja. Pero ahora disfruto con ellas y esta es una clásica que nunca falla y gusta mucho, ademas es versátil en cuanto a maneras de acompañarla.
petons

Teresa ha dit...

Quantes coses hi ha que de petita ni provar-les... i això que eren de casa, de l'hort...Ara m'encanten, com aquesta crema de carbassa. A casa no hi ha setmana que no en faci, en agrada molt! bon cap de setmana

Adriana Robles ha dit...

Muy buena receta; gracias por compartir.<3

Vegetarian CourtesyCheesePapas

GEMMA ha dit...

Gracias Adi por visitar mi bloc!!

GEMMA ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mjsalla ha dit...

Molt bona pinta la crema de carbassa.!!! gràcies per l'ençall al teu blog. M'he fet seguidora teva. Un petó.