divendres, 19 de juliol del 2013

UN DESCANS...

Avui no hi ha recepta culinària.
Desprès d’uns dies fantàstics, en els que he fet turisme, m’he divertit molt, he conegut a gent fantàstica i he viscut, amb una gran emoció, la gala de graduació del meu nebot, faig una parada al bloc.


Les lletres de “estem de vacances” son de caramel. Es una de les “cosetes” que vaig portar i que ja us aniré ensenyant...

Ara toca descansar una mica, sobretot de la cuina, i gaudir de la família.
Però si que us deixo una recepta que segur que agradarà a tothom i que crec que tard o d’hora la posareu en pràctica…
Anem al tema.
Necessitem:
-Una platja d’aigua transparent. (no cal viatjar molt lluny...)
-Un vestit de bany i una tovallola.
-Un bon llibre.
-Uns quants dies de sol.
-I per sobre de tot….la millor companyia. (la del meu marit)
Si barregem be tots aquets ingredient segur que surt un bon àpat que ens fa agafar força per tota la temporada que bé, no creieu??





Espero que us agradi…..que passeu un bon estiu i……Caprofiti !!!!!

6 comentaris:

Marta CuinaDiari ha dit...

M'apunto la recepta!! jo encara que no tinc vacances a la feina, també m'he pres vacances del bloc!! Que tingueu bones vacances! Marta

Cristina ha dit...

Bones vacances Gemma!!!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Bones vacances, disfruta!
Petons.

Ricard Sampere ha dit...

Bon estiu també!!

Jo de moment no m'aturo.

Petons,

La cuina de la Isabel ha dit...

Hola Gemma, et desitjo que descansis i agafis energia per el Septembre.
Bones vacances!!!!
ISABEL

Belén ha dit...

Que bé!!. Bones vacances Gemma i ens veiem a la tornada!!!