dijous, 16 de febrer del 2012

TRUITA DE XOCOLATA I PLÀTAN

La idea d’aquesta truita la vaig veure al bloc de La cocina de los inventos. La Joaquina la va fer amb poma,aqui, però  jo la he fet amb plàtan.
El tema es que la he fet dues vegades per presentar-la  a dos concursos de truites que s’han fet avui al barri. Un al mercat d’Hostafrancs i l’altre al Casal. Dons als dos llocs a tingut premi !!!!
Al mercat, un tercer lloc. N’he presentat una altre i ha quedat en 4rt. lloc. Al Casal he presentat dues, també. I han empatat en el premi a la millor truita !!!!.
Com podeu imaginar estic la mar de contenta…. I carregada de regalets….
De les altres dues que he presentat ja posaré la recepta en properes entrades,val?
Tornant a la truita, us puc dir que queda no bona, boníssima !!!! Es la primera que s’ha acabat, després que el jurat la proves….
Anem al tema.

Ingredients:
-2 ous.
-2 cull.de sucre.
-1 rajolí de llet.
-50 grs. De xocolata en pols.
-2 plàtans.
-Mantega i sucre, per caramel·litzar  els plàtans

Per fer la truita batre els dos ous amb el sucre. Afegim el rajolí de llet i posem el cacau en pols. Remenar bé.
Escalfar una paella antiadherent  amb un rajolí d’oli. Posar la barreja d’ous i deixar que es cualli. Ha de quedar com una crep, però sense donar-hi la volta.
En un altre cassó, posem una mica de mantega i les rodanxes de plàtan. Una mica de sucre, per caramel·litzar i reservem en un plat.

Per servir posem en un plat la truita, omplim amb els plàtans i la tanquem com un llibre.
Espolsem amb sucre glaç i decorem amb un coulis de maduixes. Ho he decorat amb uns gerds.

No m'hen puc estar d'ensenyar-vos els regalets !!!!

 
Espero que us agradi i…. Caprofiti !!!!!

17 comentaris:

Gemma ha dit...

Felicitats! Et mereixes els premis, que ha de ser una truita boníssima! I molt original, he provat una cosa semblant amb creps, però amb truita ha de ser espectacular ;)

Helena ha dit...

Moltes felicitats pels premis i sobretot per la pensada de fer una truita de xocolata! Que bona havia de ser, super melosa segur. No m'extranya que volés aviat..
Petons i a disfrutar dels regalets :)

trifasic de baileys ha dit...

Felicitatss!!! es una truita bonissima!! jo també n'he fet i la recomano 100%! petons

Roser ha dit...

Moltes felicitats pels premis!!! La veritat es que fa molta patxoca, i segur que estaven bonissimes!!
Petons

Judith ha dit...

Enhorabona per tots els premis! aquesta truita em va encantar quan la va fer pel Memòries! petonets reina

Els fogons de la Bordeta ha dit...

Ole, ole! visca els concursos de truita! jejeje
Molt xulos els premis, però no canvio per res el meu pebrot d'or! jajaja (i un val de 100€ per gastar a Sta Caterina! :P)
Petons!

Glòria ha dit...

Eiiiiiii!. Enhorabona!. Ahir al matí vaig anar al mercat i vaig passar per la taula de les truites, per fer el tafaner, i vaig pensar "mira, una truita dolça", i resulta que era la teva!.

GEMMA ha dit...

Gemma:
Sembla una crep,pero la textura es diferent...

Acabatdefer:
Moltes gracies... si que es molt melosa...

Roser:
Si que es molt recomenable...

Roser:
Moltes gracies per la felicitació. Si que estava bonissimes.

GEMMA ha dit...

Judith:
Anima't a fer-la, que t'agradará molt...

Sandra:
Si!!! Visca!!!!
A mi ja m'esta be el meu petit "trofeu", jeje

Glòria:
Quina al.legría de veure't per aqui !!!!
Dons si, ja veus,una de les meves era la dolça...

Cristina ha dit...

Noia, Felicitats! NO he passat abans per aquí perquè tinc la grip, si la grip ditxosa amb la febre com amiga...Parlem amb detall divendres.

Joaquina ha dit...

Moltes felicitats Gemma!!!! em fa molt contenta que t´inspiressis en la meva truita de xocolata, i t´hagi servit per recollir tants premis!!!! amb plàtan una delicia.... Enhorabona guapa!!!!

la gemmota ha dit...

ostres! moltes felicitats pels premis! sempre és un alicient afegit al gust de cuinar!
I quina bona pinta aquesta truita...ara, no crec que sigui apte per un sopar d'entre setmana senzillet...mmm!

La Taula d'en Bernat ha dit...

A mi també em va enamorar aquesta truita quan la vaig veure al blog de la Joaquina. No m'estranya que hagis guanyat els dos concursos!
El llibre De la Cuina al Mercat jo també el tinc i n'he tret bones receptes!

Enhorabona!!!
Anna

Ricard Sampere ha dit...

M'alegra que hagis tingut premis. Ja sé que són coses simbòliques però es una mica el feed back a la feina de mantenir un blog i al serveix que ofereix.

En el meu cas no rebo mai premis, doncs el meu blog no dóna lloc a res a competir, però en ocasions un senzill mail enviat en privat explicant lo que els va agradar un lloc recomanat per mi, em fa sentir content.

Petons.

ANNAFS ha dit...

Moltes felicitats! No és d' estranyar amb aquesta truia tan bones i original!

Teresa ha dit...

Enhorabona pels premis!!! una truita ben suculent!!!

Núria ha dit...

chesfelicitats! no m'extranya que s'acabés la primera, amb la bona pinta que fa, és veu molt suculenta!!!Anima't a fer-ho com un calzone o empanadilla, podria quedar molt bo.