dijous, 18 d’agost del 2011

BLOODY MARY

Fa molta calor i per refrescar-nos tot veient al Barça com guanya la Supercopa, que millor que un combinat que, ben fresquet, esta deliciós.  Jo no l’havia provat  mai, però  dies  enrere  el varem preparar amb la meva tia, i apa! A preparar Bloody Mary.
Es molt fácil de fer i s’ha de prendre  ben fred.
Anem al tema.

Per prendre sol.....


Ingredients per got:
150cl. De suc de tomàquet.
25 cl. De Vodka.
Unes gotes de tabasco.
Unes gotes de salsa Worcestershine ( salsa Perryns)
Pebre negra,  recent molta
Sal d’àpid.
Una  llimona
Una branca d’àpid.


Barrejar el suc de tomàquet amb el vodka i anar afegint els altres ingredients
Per últim  afegim  la sal , la pebre negre recent molta i decorem amb una rodanxa molt fina de llimona i una branca d’àpid.
o en bona companyía.......


Espero que us agradi i….. Caprofiti !!!!!

 AH! I  VISCA EL BARÇA!!!!!!!!!!!!!!!.

8 comentaris:

trifasic de baileys ha dit...

un combinat perfecte, junt amb una programació perfecte, sobretot si tens vacances (em vaig perdre el dit del mou)! a disfrutar-ho ara que es pot! petons

Anniki ha dit...

Jo no sóc de beure alcohol, però el bloody mary skpre m'ha passat força bé, deu ser per la combinació amb el tomàquet. Molt bona manera de veure la nostre victòria!! :))

María Galván ha dit...

Espero escriure bé en català.

Ja sóc seguidora teva, un plaer estar en la teva cuina.

Encara no m'he atrevit amb els còctels, però aquest no sembla molt difícil. Així que ho provaré.

Et seguiré visitant.

Petons.

GustoCocina - María G.

Anònim ha dit...

Doncs sí Gemma, un combinat perfecte per veure com es fa justícia... visca el Barça!
Petonets!
Sandra

MaryLou ha dit...

Què xulo t'ha quedat!!! no l'he fet mai, prenc nota de la teva recepta!
Petonets

Tere ha dit...

Que maravilla, bien fresquito tomaba ahora uno¡ Un besazo, Teresa

GEMMA ha dit...

Roser:
Segur que ja has vist el dit del Mou,no?

Anniki:
Jo tampoc soc d'alcohol i trobo que passa prou be.

Maria:
Escrius el català molt bé.
Atreveix-te amb aquest coktel, que es molt fàcil.

GEMMA ha dit...

Sandra:
Ja vaig dir que guanyariem!!!

Marylou:
A veure si el fas...

Tere:
Estas invitada a tomar uno...