dilluns, 22 d’agost del 2011

ESCAPADA A CAN BOIX

Aquest any no hem fet cap viatge per vacances ( d’aquí  a uns mesos  entendreu per que) però  si que hem fet una escapada de 5 dies a  un poblet de l’Alt Urgell anomenat Peramola. Hem estat al Hotel Can Boix. Ja hi havíem  estat, fa uns quants anys i ens va agradar molt. Si està  molt tranquil i, per el meu gust, es menja molt bé
Dic per el meu gust perquè, tot i que no va menjar malament, ni molt menys, el meu marit diu que les racions  eren escasses. Diversitat d’opinions….
Es un hotel situat enmig de muntanyes, molt  familiar, amb un tracte molt atent i jacuzzi a totes les habitacions!!!.
L'hotel desde el cami de Castell-Llebre

Els jardins de l'hotel

Castell-Llebre.

Vaig demanar permís per fer fotos dels plat i no hem varen posar cap problema.
L’hotel  es de la família  Pallarés i el cuiner es el propi Joan Pallarés. Algú el pot recordar perquè havia  sortit a algun  programa de cuines de tv3.També te escrits llibres de cuina. Jo en vaig comprar un ( com no..)  d’amanides, que està  molt interessant.
També varem sopar un parell de nits a Oliana, en un local que acabaven d’inaugurar, La Vinya, es diu.
El porten un matrimoni Uruguaià  i un d’argentí i fan tapetes i l’especialitat son els vins. Recomanable, si passeu per allà.
Una tarda varem arribar fins a Andorra on vaig comprar tot de “pitiminades”  per decorar pastissos. Cosetes  que aquí no trobo enlloc i m’agrada comprar quan travesso la frontera.
Varem fer varies sortides, però tot en plan tranquil. La veritat es que varem descansar molt.
Aquesta escapada va ser la excusa per aprofitar que anàvem  a buscar  al nostre fill a Salars del Pallars, un poble que es mereix una entrada a part, ja que si no el coneixeu, us sorprendrà. Prometo no trigar a fer-la.


Avui no deixo cap recepta, però  si unes fotos del les coses bones que varem menjar…
Un tast: rissoto amb jabugo
Amanida de ruca, salmó fumat i tomàquet
Llagostins a l'allet
Popietes de llenguado a la taronja

Orada salvatge a la planxa amb xips de iuca

Filet de vedella Perigordini
Bomba de xocolata

Crema de poma, roca de xocolata i llima

Cruixent de plàtan, xocolata i nous.

Espero que us agradi i….. Caprofiti !!!!!


16 comentaris:

Lily ha dit...

Hola wapa, nosaltres aquest any tampoc hem anat enlloc, ni tan sols una escapadeta. Pero hem estat genial també a caseta.
La vostre escapada ... genial oi? Es veu un lloc preciós i tot que el meu home opinaria com el teu (ja que es de bon plat) A mi em seblen un plats mmmmm.
Feliç setmana
Petons
Lily

Anònim ha dit...

A vegades no cal anar massa lluny de casa per gaudir d'unes bones vacancetes... i veig que ho vau passar genial i vau menjar millor!! I ja tenim ganes que ens expliquis això que hem de saber dintre d'uns mesos... ;)
Petonets
Sandra

Judith ha dit...

què s'acosta un aniversari especial????? ;) Crec que els homes mai tenen prou amb el menjar! jajajajajajajaja. Molts petonets guapa i gràcies per la info

Helena ha dit...

Uns dies de descans i desconnexió no li va malament a ningú,oi?! i més si pots gaudir d'aquest paisatge i plats!!! I pel que fa a l'opinió sobre els plats, a nosaltres com el que ens agradaes tastar-ho tot...no ens cal una gran ració!jiji =)
Petons. Helena

GEMMA ha dit...

Lily:
No sempre surten les coses com un vol.
Les raccions estan mes que be.... es que aquets homes....

Sandra:
Si que varem estar be, en tots els aspectes
Per el que fa al " evento" es una cosa bona pero esperaré a explicar-ho, una miqueta.... Si no es fará molt llarg

Judith:
Benvinguda!!!!!
Vas ben encaminada..... Pero encara no ho explico. Jaja

Helena:
A mi també m'agrada tastar-ho tot.
Hem passat uns bons dies, la veritat.

MaryLou ha dit...

Quin indret més preciós!!! i els plats d'alta cuina!
Petonets

María Galván ha dit...

Hola Gemma!

Quina escapada heu fet! Espero que hagis gaudit del descans.

Com s'aprecia en les fotos, heu menjat coses delicioses. Si jo hagués de triar, m'agradaria:

-Filet de vedella Perigordini

-Orada salvatge a la planxa amb xips de iuca

-Bomba de xocolata

L'últim plat és obvi, m'encanta la xocolata.


Petonets.
GustoCocina - María G.

trifasic de baileys ha dit...

Uuaallaaa quina bona pinta tenen tots aquests plats!! sou uns afortunats de poder menjar així de bé!! com més disfruto viatjant és menjant!! apuntat el lloc!! petons

Glòria ha dit...

Hooooola,

Tot i que m'he pres molt seriosament això de fer vacances, je, je, no m'he pogut resistir a treure el nas pel teu bloc.

Quina escapada tan xul·la i tambbé tan ben aprofitada gastronòmicament parlant. Jo diria que les racions són més que correctes, però és que els homes de la teva família tenen un bon "saque", eh?.

I ja m'has deixat intrigada amb això que ens explicaràs d'aquí a uns mesos. Ens podríem posar a endevinar, però... deixem'ho en el "suspense".

Joaquina ha dit...

Bona visita la vostra per les meves terres lleidatanes, no conec el lloc en concret, però hi he passat per davant, he vist el cartell a la carretera de camí a Andorra on hi anem tot sovint. El plats molt bona pinta, racció de mida molt adient per les dones, ells sempre volen molt de tot...jajjaja. Petons i acabar de passar bon estiu.

Tere ha dit...

Gemma que bonita y rica escapada has hecho, no conocía el sitio así que me lo apunto. Un fuerte abrazo, Teresa

SILVIA ha dit...

Una escapada sempre va bé, i si a més pots disfrutar de la gastronomia de la zona millor.
No coneixia el teu blog, però ja l'he afegit a la llista de blogs a seguir!
petons

GEMMA ha dit...

Marylou:
Si que es un lloc molt bonic

Maria:
La veritat es que si que he descansat!!

Roser:
Nosaltres procurem que es menji be, allá a on anem.

GEMMA ha dit...

Glòria:
Ja era hora!!!!!!
Quines vacances que t'has pegat guapa.
Ben fetbque fas, de desconectar....
El secret, no es cap secret, pero encara falta una mica de temps....i no vull que es faci llarg.

Joaquina:
Si teniu oportunitat, val la pena anar-hi a dinar un dia.

Tere:
El sitio vale la pena.

GEMMA ha dit...

Silvia:
benvinguda al meu blog, jo tambe seguire el teu blog.

Ricard Sampere ha dit...

M'has fet venir records de temps... Hi haviem anat fa anys i recordo com curiositat que hi havia una carta infantil...

No un menú infantil, sinó una carta. Recordo que ens va sorprendre.

Salut!.