dimarts, 9 d’agost del 2011

POPETS AMB CEBA

Desprès  d’un petit parèntesi  de sis dies, no molts,  però  han estat fantàstics, avui us porto uns popets que vaig cuinar el dia  abans de marxar.
No la vaig poder publicar abans de marxar  perquè  varem poder  avançar un dia  la sortida..
Hem estat a la muntanya i en una altre entrada, ja us ho explicaré.
Al meu pare li encanten els popets i vaig trobar-ne a la peixateria. La mateixa peixatera  hem va explicar com fer-los i varen quedar boníssims.

Anem al  tema.
Ingredients ( per 2  persones)
1 /2 kg. de popets.
1 ceba mitjana.
1 got de cervesa
Oli i sal.
Posem una paella al foc amb una mica d’oli. Sofregir  la ceba i afegim els popets. Donem dues voltes  I  posem  el  got de cervesa. Cuinem fins que pràcticament , s’evapori la cervesa.
Servir ben calent.
Com podeu comprovar, es un plat súper  senzill I  que tenim fet amb uns 20 min.


Espero que us agradi I …..Caprofiti !!!!!

6 comentaris:

Kui_Netes ha dit...

Gemma,
Espero que aquest parèntesi de sis dies hagi anat bé.
Fan una pinta exquisita aquests popets!!!
Salutacions.
:)

Els fogons de la Bordeta ha dit...

Ai els popets amb ceba! Un clàssic de la meva mare, li coemntaré això de la cervesa!
Esperem amb ganes que ens expliquis les teves vacances!
Petonets
Sandra

trifasic de baileys ha dit...

QUina bona pintaa!! aquests popets han d'estar de mort!!mmm...m'encanten!! petons

Cristina ha dit...

Gemma, espero que hagin anat molt bé les vacances! Aquests popets tenen una pinta fantàstica, des d'aquí fins i tot em sembla sentir l'olor!

josep ha dit...

Deliciosament temptadors aquests popets amb ceba, i es que en el fons: "Tots som pops"
Una abraçada

GEMMA ha dit...

Kui-netes:
Si que ha anat bé, el paréntesi.

Sandra:
Aviat la crónica de les vacances.
La teva mare que provi lo de la cervesa.

Roser.
Si que estan boníssims.

Cristina:
La oloreta era tant bona com el sabor.

Josep:
Com es nota que estás amb l'agost musical, jaja.