divendres, 12 d’agost del 2011

NAPOLITANES DE XOCOLATA

Tot i que som pocs els que estem al peu del canó, jo segueixo publicant receptes. Que algú o altre les veurà, no? Jaja
Avui, una recepta súper senzilla,però no per això, menys bona. A casa, volen.
Son unes mini napolitanes farcides de xocolata. Amb una làmina de pasta de full, del Lidl, com sempre, i xocolata, no necessitem  res més.
Anem al tema.

Ingredients:
1 làmina de pasta de full.
Xocolata. Jo poso o una presa de xocolata amb llet o una mica crema de cacau.
Un rovell d’ou.
Macarrons de xocolata (per decorar).
Tallem la pasta de full en rectangles de 10x15 més o menys.
Posem el xocolata en un costat i dobleguem la pasta, com si tanquéssim un llibre. O pintem amb el rovell d’ou, rebaixat amb unes gotes d’aigua, i al forn uns 15 min. a 180º.
Al moment de treure del forn, posem els macarrons de xocolata i deixem refredar en una reixeta.
En quan estan  temperades, ja es poden menjar.

Espero que us agradi i….. Caprofiti !!!!!

9 comentaris:

Anònim ha dit...

Digues que sí Gemma, que alguns ho veiem...i en gaudim!! I ara mateix em menjaria un parell d'aquestes napolitanes, què bones!!!
Petonets guapa
Sandra

trifasic de baileys ha dit...

Jo també n'he fet alguna vegada, són tan fàcils però quedes tant bé...sembla que t'hagis passat hores a la cuina! jaja un pinta boníssima!! petonss

Cristina ha dit...

Gemma, tu ves publicant que jo de tant en tant em connecto! Aquestes napolitanes són molt bones i fàcils de fer, el meu fill n'és un expert!

MaryLou ha dit...

Aquí estem, mirant les teves napolitanes... què bones!!!!
Petonets

GEMMA ha dit...

Sandra:
Si les vens a buscar, totes teves...

Roser:
Dons en un plis plas i ja estan fetes...

Cristina:
El meu fill també es un expert, pero en menjar-ne...

Marylou:
Gracies per estar aqui...

Sílvia A. ha dit...

Hola Gemma: fàcil i bo!
El nom del meu bloc és un homenatge a la Montserrat Seguí dons de molt joveneta vaig assistir a la seva escola de cuina.
Petons!
Em quedo per aquí!

Tere ha dit...

Gemma fáciles, sencillos ricos y siempre triunfan¡ Te han quedado con una magnífica presentación¡ Un fuerte abrazo, Teresa

Agnès ha dit...

mm la veritat que tenen d'estar molt bones,un blog molt maco em quedo una mica per aqui.petons

GEMMA ha dit...

Silvia:
Benvinguda al meu blog.

Tere:
Si que son triunfo seguro.

Debuencomeryalgomas:
Benvinguda al meu blog i vaig cap el teu, per visitar-lo.