dilluns, 12 de setembre del 2011

ESPIRALS DE SOBRASSADA

Suposo que la majoria coneixeu la pasta de full del Lidl. Si no es així, us recomano que la proveu.
Tant en dolç com en salat, es boníssima. Una de les coses bones que te, es que es rectangular, una cosa que va bé per fer aquest  aperitiu.
Son uns espirals de sobrassada que, sempre que hi ha celebració familiar, haig de fer. Tenen, fins i tot, nom propi. Espirals VBS. Son les inicials de la mes incondicional seguidora d’aquest aperitiu.
Son molt fàcils de fer i estan  boníssims.

Anem al tema.
Ingredients:
1 l’amina de pasta de full ( de la del Lidl).
Sobrassada.
Mel
Llavors de sèsam.

Col·loquem la pasta de full, estirada i la untem amb la sobrassada. Enrotllem d’un cantó a l’altre. Tallem a trossos d’un dit d’ample i els col·loquem sobre una safata de forn en la que haurem posat el paper vegetal que porta la pròpia   pasta de full.
Enfornem uns 12 minuts aprox. a 180º. Cada forn es diferent i es té que vigilar.
Quan els traiem  del forn posem un rajolí de mel a sobre de cada espiral i també  un polsim de llavors de sèsam.

Us puc assegurar que, quan els treus a taula, volen. Jo sempre en faig servir dues, de pasta de full.
Espero que us agradi i….. Caprofiti !!!!!

23 comentaris:

Mercè ha dit...

Gemma, aquests espirals són de vici!!! Brutals!
Petons!

trifasic de baileys ha dit...

Jo també n'acostumo a fer i no m'avorreixo mai de fer-los! bonissims! petons

Miquel ha dit...

ni tengo ningun super Lidl cerca pero cuando pase por alguno probare esta masa de hojaldre.Te han quedado muy bien y apetecibles ahora mismo en vez de la manzana que me estoy tomando lo cambiaria por un par de estos espirales
peto

Helena ha dit...

He provat la pasta de full del Lidl, i no em canso de comprar-la. M'apunto aquesta idea d'espirals perquè ha de ser un aperitiu boníssim, senzill i que et fa quedar de meravella. T'han quedat xulissims! ;) petonsss

GEMMA ha dit...

Mercè:
Si que són de vici,si.

Roser:
I amb dolç també queden molt bé.

Miquel:
Quan en trobis, compren mes i la congeles, val la pena.

GEMMA ha dit...

Acabat de fer:
Com tú molt bé dius, boníssim i senzill.

Anònim ha dit...

Uf què bons! Dissabte els faré que tinc un sopar!!
I jo no he provat encara la pasta de full del Lidl... ais!
Petons
Sandra

Judith ha dit...

quin aperitiu més bo!!!! i no l'he fet mai! així que a pendents urgents!!! ,))))) petonets guapa

Gemma ha dit...

A casa també volen, je je je...
L'altre dia necessitava pasta de full i vaig anar al Lidl. I no n'hi havia! :( En vaig haver de comprar d'una altra marca i torno a confirmar que com el del Lidle, cap!!!

GEMMA ha dit...

Sandra:
Com pots no haver probat la pasta de full del Lidl!!!!

Judith:
Val la pena fer-ne, que es molt senzill quedes la mar de bé.

Gemma:
Realment, com la del Lidl, ninguna!!!

Cristina ha dit...

Gemma, jo també faig servir la pasta de full del Lidl va molt bé i està molt bé de preu. Aquesta recepta m'ha fet molta gràcia, jo fa uns dies que en vaig fer uns de semblants i tinc pendent de penjar-los.

María Galván ha dit...

Per descomptat ens proposes un aperitiu amb presència. M'encanta la sobrassada, així que me la imagino amb la pasta de full i la veritat és que ha de ser un plaer. Per cert, encara no he provat la pasta de full del Lidl però tothom ho recomana, així que hauré de provar-ho.

Petonets.
GustoCocina - María G.

Neus ha dit...

A casa els inverns les faig sovint i no quede ni rastre d'ells...
petons

GEMMA ha dit...

Cristina:
Les noves idees sempre van bé.

María:
Pero com pot ser que encara no la hagis provat?????

Neus:
A casa, les volen hivern i estiu. No tenen compasió.....

Cristina ha dit...

Jo també sóc una fan incondicional de la pasta fullada del LID´L...Aquestes espirals són per picar i no parar...jo me les menjaria de dos en dos ja que m´agrada moltíssim la sobrassada.

Anònim ha dit...

De sobrasada?? Vaya pinta más rica!! Que hambre me ha entrado de repente!! jaja
Un besazo muy fuerte desde elrincondelpaladar.blogspot.com

Fem un mos ha dit...

Jo les faig per mi amb formatge una mica consistent, doncs no puc amb la sobrassada i pel Miquel amb sobrassada que li encanta.
Petons

ISABEL ha dit...

La pasta de full de Lidl,jo també la recomano.
Serveix tan per salat com per dolç.
Aquestes espirals, son de vici total.
Ens coneixem el disabte?
Petons

Tere ha dit...

Que ricos¡¡ La combinación de sobrasada y miel me encanta. Un fuerte abrazo¡

GEMMA ha dit...

Cristina:
Son de pur vici...

Olga y Jorge:
Si que hacen entrar hambre,eh?

Sión:
Jo n'hi faría a en Miquel, no puc soportar el formatge...

GEMMA ha dit...

Isabel:
I tant que ens coneixem dissabte, no sabía que eres de Sants....
Petonets.

Tere:
Es quenes una combinación fantástica.

josep ha dit...

Deliciosament atractius.
Una abraçada

MIBLOGDEPINTXOS ha dit...

gemma....acabo d'arribar y tinc una ganaaaaaaa......aquestas espirals m'ensemblan bonissimas!! vaig fer amb formatge pero probaré amb aquestas