dimarts, 21 de juny del 2011

PASTIS DEL BARÇA?


Dons si, perquè avui per fi he passat comtes amb els meus fills i els seus amics de “Sants culé ».
Desprès  de superar contractures d’esquena, exàmens d’avaluació i exàmens finals…. Per fi hem aconseguit  reunir als culés de Sants per celebrar la Champions. Ja se que potser no be a conte, però una promesa es una promesa.

Tot s’ha de dir que hem aprofitat que avui es el meu aniversari i tot i que amb la família ho celebrem dissabte, avui he bufat les espelmes amb aquest pastis.
No havia treballat mai amb fondant i m’ha agradat fer-ho. Es divertit.
El color groc de la senyera es xocolata , comprada a  Farinetes.
En falten alguns eh!
Ja se que alguns dels que s’han publicat estan  molt millor fets, però  a mi hem feia molta il·lusió  fer aquest pastis i convidar a tota la colla.
El problema es que ara ja en  volen un cada vegada que el Barça guanyi un títol……

El pastis es un pa de pessic farcit amb trufa cuita i per sobre porta una yema blana.
No poso la recepta, però si teniu algun dubte, m’ho dieu i us contesto amb molt de gust.


Espero que us agradi i….. Caprofiti !!!!!

20 comentaris:

Judith ha dit...

moltísssssssimes felicitats guapa!!! t'ha quedat maquíssim! sort que l'has publicat, sinó hagués sigut una pena!!!! molts petonets guapa

Tere ha dit...

Gemma felicidadesssss una gran manera de celebrar tu cumple¡¡ Un fuerte abrazo, Teresa

mercè ha dit...

Caram...quin escut més ben fet!, t'ha quedat preciós!,i.....PER MOLTS ANYS!! segur han quedat tots ben satisfets. Una abraçada.

Glòria ha dit...

Moooooltes felicitats pel teu aniversari!. Quin pastís, t'ha quedat molt xulo!. Guarda bé la recepta, perquè la temporada que bé l'hauràs de repetir!.

Anònim ha dit...

Caram, em sembla que em demanaré un pastís així pel meu aniversari!! T'ha quedat molt xulo!! PER MOLTS ANYS!!!!
Petonets
Sandra

trifasic de baileys ha dit...

Primer de tot felicitar-te pel teu aniversari!!! després felicitar els teus fills per aqquest dur any escolar, i sobretot felicitar-te per aqeust pastís tant original!! t'ha quedat molt bé!! jo no ho sabria fer millor! algun dia m'atreviré a cuinar amb fondant! jaja petons guapa!

GEMMA ha dit...

Judith:
Moltes gracies i la veritat, tot i que ja ha passat quasi un mes,hem feia il.lusió publicar.

Tere:
Muchas gracias.

Mercè:
Moltes gracies.Jo crec que si que han quedat satisfets.


Gloria:
Moltes gracies.Ja veus que no m'hen he lliurat de fer el pastis, al final. Pero estic prou contenta del resultat.Ara volen un en forma de copa,jaja.

Sandra:
Moltes gracies.
Nomes has de demanar-lo i fet!

Roser:
Moltes gracies per totes les felicitacions!!
Atreveixte amb el fondant, esmolt divertit.

Miquel ha dit...

Gemma ya veo que estas en forma ya, bien!! felicidades atrasadas por tu cumple, por este estupendo pastis y como dice la Gloria guardo que el año que viene seguimos ganado seguro
un peto
miquel

Anna ha dit...

Per molta anys! T´ha quedat molt xulo esl pastís!
Petons

GEMMA ha dit...

Miquel:
Moltes gracies i no et preocupis que esta guardat per la propera temporada,jaja

GEMMA ha dit...

Anna:
Moltes gracies per el comentari

Montse de Sants ha dit...

Ei!!! PER MOLTS ANYS guapa! Tot i que un dia més tard (aquest Blogger m'està fent llum de gas i no actualitza les entrades de qui segueixo!) espero que ho passessis super-bé! El pastís és una passada: de Sants i del Barça! Algun dia ja m'explicaràs com fas aquest acabat, és molt xulo! Petonets.

Cristina ha dit...

A casa som socis del Barça i de la Penya del poble...si arribo a saber que fas un superpastisforçabarça tan estupendo... i Felicitats.

GEMMA ha dit...

Montse:
Moltes gracies i res que vulguis saber nomes ho has de preguntar,ok!

Cristina:
Nosaltres tambe en som socis.
Estic contenta del resultat del pastis, per cert , avui encara han menjat el que va quedar...

La cuina de l'Eri ha dit...

Vaig una mica tard... però MOLTES FELICITATS!!! pel teu aniversari i per aquest pastís tan xulo! Treballar en fondant és complicat però molt divertit!!! Petons

Cristina ha dit...

Quina passada!! No m'estranya que ara sempre vulguin venir, hi ha lloc pels meus fills? jejeje

Gemma ha dit...

Sensacional! Mai és tard per tornar a celebrar les victòries del Barça! ;)

GEMMA ha dit...

Eri:
Moltes gracies, Suposo que hem falta practica, pero es mes facil del que hem pensava...

Cristina:
Els teus fills poden venir sempre que guanyi el barça......

Gemma:per descontat que es potncelebrar quan es vulgui, pero hem sembla que era una mica tard,no?

Pau ha dit...

Per sort vaig tenir la sort de probar aquest pastís. I el següent dia vem repetir. Que bo que era, Gemma. Esperem que el Barça segueixi guayant molts titols per poder menjar més pastissos com aquest!

Anònim ha dit...

Hola Gemma, Soy Mary de Escocia, la de Rudy y Pueblo Ingles. Hasta ahora no he hecho el "Shortbread" - especialidad de Escocia que comemos much para celebrar las fiestas del Ano Nuevo. (y tambien durante todo el ano). Si me mandas tu direccion de email te mandare la receta para probar, y cuando lo hago te mandare una foto.
No estoy muy segura de tu pagina de blog, y seria mas comoda escribiendo directamente a tu email.
Hasta cuando,
Mary. Viva Barca!!!!