dissabte, 4 de febrer del 2012

GOTETS DE FRUITA I IOGURT

Després de que les ultimes entrades han estat plenes de calories, avui unes postres totalment ligths. Aptes per a qualsevol dieta…
Tot i que amb el fred que fa el que ve de gust es un plat calent, aquets gotets  entren  de meravella. El millor de tot es que es molt fàcil de fer i es pot deixar preparat a la nevera fins al moment de menjar.
Anem al tema.

Ingredients:
-200 grs. De maduixes
-2 kiwis.
-1/2 pinya ( si es natural, millor)
-1 iogurt descremat.
-Una cull. de sucre.
Triturem  les fruites, per separat, que quedi un puré de cada una. Podem passar-les  per un colador.( Jo no ho he fet)
En un altre bol, posem el iogurt amb la cull. de sucre i barregem  bé.
Per muntar els gotets, posem primer el puré  de pinya, després el iogurt. A continuació posem el puré de maduixa i a sobre el de kiwi.
La veritat es que podem fer els pures de les fruites que vulguem, però  jo els vaig veure així al especial de la  revista Lectures de cuina de d’hivern.
Com veieu es ben fàcil de fer i queden molt vistosos.



Recordeu que Caprofiti está al facebook !!!

Espero que us agradi i….. Caprofiti !!!!!


Aprofitant  que avui es el dia mundial contra el càncer vull tenir un record per els amics  que no ho han pogut superar, molts ànims als qui en aquets moments estan lluitant per sortir-ne i donar la enhorabona als qui han guanyat a aquesta terrible malaltia i son la prova que es pot sortir.
A tots ells tant si son coneguts nostres com si no, molta força !!!! 


16 comentaris:

maia ha dit...

Uns gotets lleugers, però molt bons tant de gust com de vista. Petonets

Gemma ha dit...

Aquestes postres lleugeres i àcides m'encanten, són le smeve spreferides. I presentades així en gotets i capes queden molt elegants.

trifasic de baileys ha dit...

És una monada de postre amb tants colors!! visca les vitamines i les baixes calories!!! que bo Gemma, aquests postres m'encanten!! petonets

MaryLou ha dit...

Unes postres boníssimes i lleugeres! què bones i què elegants!!!!
Petonets

Roser ha dit...

M'han encantat aquests gotets!! Que sans i bons!
Petons

lolines ha dit...

aquestes postres lleugeres, sempre agraden
Bon diumenge

Judith ha dit...

són fantàstics! ple de vitamines i molt vistosos!!! molts petonets guapa

Els fogons de la Bordeta ha dit...

M'agrada molt fer postres de fruita i iogurt, jo tinc uns gotets amb mango semblants! La pròxima vegada com els teus, amb molt de color! ;)
Petons
Sandra

La Cuina Violeta ha dit...

Fruita, fruita, fruita, no em canso mai de la fruita i si està tan ben presentada encara millor.
Nani

Ramon Juanola ha dit...

Aquests gotets fan molt bona pinta!!!
Una abraçada.

ANNAFS ha dit...

Mmm... quins gotets tan fantàstics i quin colors tan bonics!

Miquel ha dit...

unos fantasticos gotets de fruitas que asi son irresistibles y imposible de decir no
bona setmana
peto

Ricard Sampere ha dit...

Aquests són dels postres que si em prendria.

No pensis pas que no passo pel teu blog eh?. Però amb els postres clàssics no sé massa que dir.

Fixa't que en molts dels restaurants que publico, o no agafo postres o mai en parlo.

Fins la propera..!

Teresa ha dit...

uns gotets molt bons i bonics!

Montse de Sants ha dit...

Menys mal! Una recepta per tirar avall...colorista i sana. Sí, i un record també als qui hem perdut amics pel camí lluitant davant el monstre del càncer! Una abraçada.

Fem un mos ha dit...

Uns gotets ligths però deliciosos, així no hi ha ningú que no mengí fruita
Petons